مرد ثروتمند، زن ناراضی! (۱)

استاد عزیز جناب آقای رضایی

با سلام

در ابتدا لازم می بینم از کلاسی که در زمینه ثروت آفرینی برگزار کردید تشکر کنم . این کلاس برای من بسیار مفید بود 

و اما شرح مشکل:

بعد از کلاس ، وضعیت خود را بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم که علیرغم میل شدید به ثروتمند شدن، حرکات من در زمینه ثروت آفرینی با رضایت و خوشحالی توام نیست . بعد از ساعتها فکر در این مورد به این نکته رسیدم که کلید حل مشکل در دست همسرم است. من فهمیدم که همسرم با ثروتمند شدن من شدیدا مشکل دارد و وقتی من حرکاتی در این زمینه انجام میدهم ، بطور ناخواسته در مقابل من قرار می گیرد و به جای تشویق ، مرا از حرکت باز می دارد.  

 

این موضوع را با او مطرح کردم و کار به مشاجره و درگیری کشید. بعد از مدتی بحث و جدل، با اکراه این موضوع را پذیرفت و در جواب، سوالی پرسید که من از جواب دادن به آن عاجز شدم.

او گفت: "همسران افراد ثروتمند همگی زنانی افسرده و ناراضی هستند و من تا بحال هیچ زنی را ندیده ام که شوهرش ثروتمند باشد و او از زندگی اشرافی درکنار این مرد راضی باشد چون این مردها در زمانی که همسرشان به آنها احتیاج دارد، در دسترس نیستند و مشغول پول درآوردن هستند . تو یک مورد به من نشان بده که زنی وجود دارد که همسر یک مرد ثروتمند است و احوال خوشی دارد ، من هم تمام اهداف تو را قبول می کنم."

من در این مورد فکر کردم و دیدم که او راست می گوید چون دست کم تمامی افراد ثروتمندی که دور و بر ما هستند، همسرانی ناراضی و افسرده دارند و هیچ مثال نقضی نتوانستم برای او پیدا کنم. تا حدی هم به او حق می دهم  چون من، فردی کارمحور هستم و او از این قضیه همیشه شکایت کرده است . 

به نظر شما من چگونه می توانم  او را با خودم هم جهت کنم ؟

طرح و برنامه پیشرفت برای آینده

همیشه در خرید کتاب های تخصصی شغلتان، مهارت های بازاریابی و فروش، ثروت آفرینی به راحتی و لذت اقدام کنید.

سر رسید سال نو خود را تهیه کنید و در هر روز جمله ای درباره پیشرفت خود بنویسید. 

 

خیر مقدم

این بلاگ در مورخه 1/12/89 افتتاح شد و قصد آن ایجاد باشگاه تفکر است که بتواند یک انرژی جمعی فراهم کند تا افراد باشگاه در طول زمان تجارب خود را برای هم مطرح نمایند . 

مسیر اصلی این تفکر عواملی است که بتواند به تولید ثروت برای اعضاء کمک کند. 

بنابراین اعضاء می توانند مطالب خبری، تحلیلی و تصویری خود را جهت استفاده دیگر شرکت کنندگان به مدیریت بلاگ ارسال نمایند .

اعضا اولیه این وبلاگ شرکت کنندگان در تلاش ثروت آفرینی ۲۶/10/89 می باشند.